Search

Saturday, 12 March 2016

50 Random Questions

I am bored out of my mind so I've decided to do this 50 Random Questions tag I found on the internet. First time doing something like this on my blog, so here goes !



1. What is your best friend’s name?
I have way too many haha (my mum + my cats, included). 

2. Who would you throw into the Bermuda Triangle?
Donald Trump and people who still believe in wars to solve problems. 

3. Do you sleep with your closet doors open or closed?
Closed

4. Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotels?
Haha yes. And the shower caps, and room slippers.. 

5. Have you ever stolen a street sign?
No ??

6. Do you always smile for pictures?
Yes !

7. Do you ever dance even if there is no music playing?
Does my happy dance count ? 

8. How many people have you slept with this week?
My cat Dino sleeps on the bed with me some nights. 

9. What is your song of the week?
Gold - Kiiara




10. Do you still watch cartoons?
Nope. 

11. Where would you bury hidden treasure if you had some?
In the sea. 

12. Heels or flats?
Flats all the waaaaay.

13. What movies could you watch over and over and still love?
13 Going on 30, White Chicks, old Disney movies like The Little Mermaid, and Beauty & The Beast. 

14. Last person you kissed?
Mama !

15. Would you ever strip or pose nude in a magazine?
-_-

16. When was the last time you wrote a letter to someone on paper?
Over a year ago. Dang. 

17. Can you change the oil on a car?
Haha nope. 

18. Are you dating?
In a relationship, yes. 

19. Describe your ideal proposal?
I don't want anything grand, or public. I'm really into romantic, intimate, and unexpected, kind of proposals. Don't really have a specific situation that I'd find ideal, I just want it to be sweet enough to make me want to cry and say yes hahaha. 

20. Are you lazy?
So lazy.

21. How many languages can you speak?
Just two, unfortunately. Really wanna learn to speak French though. 

22. Are you stubborn?
Yes.. 

23. Ever watch soap operas?
I watch TV Series. Not exactly soap operas I think. 

24. Nicknames
Everyone calls me Izza, except for my cousin Eman (he calls me Za). 

25. Ever used a gun?
Nerf guns, yea. 

26. How old were you when you had your first kiss?
Not that young

27. What color was the last bra you bought?
Black 

28. Does anyone know the password to your email address?
Nope 

29. Do you want any tattoos?
No ! Even if it wasn't haram, I wouldn't want any haha. I find it messy. I don't even like henna.. 

30. Any strange habits?
Can't think of any right now, but I'm pretty sure I have a couple. 

31. What’s the worst abuse you have done to your phone?
Dropped it way too many times on different surfaces, other than that, nothing. 

32. What ever happened with you and your first gf/bf?
Hahahahahahaha. Didn't work out, and I'm glad. 

33. How old do you think you will be when you have your first child?
25 ? Feels far away but come to think of it that's only 5 years from now hahaha

34. Are you a risk taker?
Uh, sometimes ?

35. What happened the last time you cried?
I was watching a movie ; The Longest Ride on Fox Movies. 

36. Honestly, are things going the way you planned?
Nope, they never do. But I'm happy where I am now, and I have faith that Allah is the best of planners. 

37. What’s your worst habit?
I assume too much it's become a habit. 

38. What’s your favorite thing about your gf/bf/crush?
Physically, his smile. Other than that, his patience, his ability to rationalise things that make absolutely no sense to me. 

39. Have you ever bitten your toes nails?
Omg no. 

40. Do you have any strange phobias?
Haha no, I just really don't like anything that has a lot of legs.. insects / spiders / all that. *cringe*

41. Do you miss anyone right now?
A lot of people actually. 

42. Who are you in love with?
AMIRUL IRFAN 

43. What do you want to know about the future?
I wanna know everything if I could. Where I'll be, what I'll be doing, if I end up being a better person haha. 

44. Have you already planned your wedding?
Haha no. But I kind of have an idea of how I want it to be. 

45. Do people ever take you seriously?
They do, most of the time. 

46. Why do you have a blog?
Had a knack for documenting my days ever since I was a child (my mum made me write in a diary every day since I was 7). It became a hobby, and blogging has become a way to express myself. Also can't wait to grow older and read back all of my old posts and wonder about my life choices hahah. 

47. How old are you?
Turning 20 this 9th of September. 

48. What is your favourite colour?
Turquoise. But for clothes, whites / blues / greys / browns / black. 

49. Morning or night person?
Definitely morning. 

50. Which celebrity would you change lives with?
Vivy Yusof hands downnnnnn

9 comments:

  1. IZZA!!! DO U HAVE RECRUITMENT AND SELECTION PUNYA TEXT BOOK? IT COST ME AN ARM AND A LEG

    ReplyDelete
    Replies
    1. NOOO, sorry :( Who's your lecturer ?? When I had that subject two semesters ago, I didn't need to buy a book pun. I just relied on the slide notes.

      Delete
  2. This is kind of random but.. Do you mind blogging about your baju kurungs, and where would you wear them to?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha super random. I don't have a lot to begin with ! I usually borrow my mum's, and repeat my outfit ; white / black top with different batik skirts or my different jubah(s) I think I can get away with wearing those for anything.

      Delete
  3. Why don't you like henna???!!!!! *shocked mixed with concerned look*
    -Hari

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think they're so pretty !!! Just don't like them on my hands hahaha

      Delete
  4. Hi izza. I really want to ask you one thing and really want to know your opinion on it. I hope you notice this and doesn't get bothered by being asked this way. Idk if this is necessary but I often get annoyed by copycats, I mean the ones who copy your style, your outfit and the way you put on your tudung. It's not that I'm being all 'perasan' or anything but it's kinda obvious you see. There's this one girl in my circle friends (but I'm not that close to her) and she always copies what I wear and she will literally stare at me if wear anything different than what I usually do. And what makes it more obvious, she will copy my outfit on the next day like omg girl, don't you have anything else to do than copying? It happens like God knows how many times. And everytime she does that, I can see that she's very satisfied being above others with all smiles carved on her face. She loves being that way and not even ashamed of what she did. Are you okay with this kind of people if you're in my shoe? Oh i bet a lot of people trying so hard to look like you geez. How do you handle with these people?

    ReplyDelete
  5. Honestly I hate being nice to her. I'll show obvious disapproval by being friendly to anyone but not her. Yea I know this is kind of mean but I've noticed the more I'm being nice to her the more she copies. She finds satisfactory by besting anyone else on looks and I can see she's proud of being above others. It somehow kinda affects me in some way now that's pure irritating.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiii. Oh my God, these kinds of situations are the worst because it's so difficult to deal with. You're her friend, but you're irritated, but you also don't wanna ruin your friendship. I know this is hard, but if it really, really bothers you, be honest (not mean) and talk to her and explain why you feel that way. She must really love your style but lacks the creativity to make it her own so she just copies everything and feels proud.. sigh. Whatever it is, just try and talk to her and try to be nice to her also even though it's hard and you probably feel like ripping all her clothes off haha. But being bitter doesn't solve anything and you have to try and work this out, or maybe ask your other friends in your circle to try and drop hints to her that you're not really okay with how she's copying you for everything.If I were you, I would rub it off and try my best to ignore / move on. But maybe for you it's different because from what I read, I assume you see her a lot (?) If someone was copying me, I'd be damn irritated too but haihhh gotta suck it up and embrace the fact that imitation is the best form of flattery. x

      Delete